loading...

هستی نیستی

بازدید : 297
چهارشنبه 12 آذر 1399 زمان : 15:09

سهام بالا برای کاندیداهای ریاست‌جمهوری دموکراتیک پیش از آیووا سیتی., hemisphere, new york, ۱۹۸۰. صبح روز بعد, دونالد ترامپ پس از ضربه به سطح انرژی " کارسون بن کارسون ", ادامه حملات علیه مری کارسن را دو برابر کرد و او را " انرژی کم‌تر از بوش " نامید و به خاطر عدم توانایی برای مذاکره با چین به او ضربه زد. ترامپ پس از آن اقرار کرد که " با موفقیت کار کارسون تا کنون این چرخه " را به دست نیاورد, به ویژه پس از دو رای‌گیری در این هفته, کارسون نشان داد که بهتر از ترامپ در آیوا قرار دارد. کاندیدای ریاست‌جمهوری باراک اوباما, دونالد ترامپ, در انتخاباتی که در روز شنبه در شهر ایمز در شهر آیووا برگزار می‌شود, به ترامپ اقدام می‌کند. او می‌گوید: " مبارزات انتخاباتی کارسون در روز شنبه در طول یک توقف رسانه‌ای در تور کتابش در ایمز, آیووا انجام شد و گفت که او شخصاً نظرات ترامپ را نمی‌پذیرد. من هیچ واکنشی نشان نمی‌دهم. می‌دانی, گل حفاری. کارسون پرسید: " کاره‌ای مهم دیگری برای مقابله با آن‌ها وجود دارد. " او دوباره از خبرنگاران خواست تا " به مسائل مهم " نقل‌مکان کنند " و زمان گرفتن از نظرات ترامپ را " حتی ارزش وقت من " خواند. " مرتبط ": دونالد ترامپ پس از رای‌گیری در آیووا, به حمله ادامه می‌دهد. این تنها سیاستمداری بود که ترامپ هدف گرفت. ترامپ یک ضربه جدید به جب بوش, جب بوش, در سایه تجدید ساختار جدید و تهاجمی کارکنان و هزینه‌های کمپین خود افزود. " بنابراین بوش هیچ پولی ندارد, او امروز با مامان و بابا ملاقات می‌کند و آن‌ها " روی کمپین خود کار می‌کنند ". به عبارت دیگر اگر او

" % s را قطع کنید, در وهله اول معامله را قطع می‌کنید. شما صبر نمی‌کنید تا دوباره شکست بخورید. پس شکست‌خورده است. ترامپ افزود که بوش " بازنده است و خانواده‌اش را شرمسار می‌کند. " میزبان سابق " کارآموز " نیز در روز پنج شنبه به هیلاری کلینتون حمله کرد و گفت که او " از گزارش‌ها در بن قاضی " در روز پنج شنبه " خوب است ", اما جمعیت را با یک یادآوری دیگر در مورد حمله مرگبار به لیبی که پنج نفر از آمریکایی‌ها از جمله کریس است سفیر, را ترک کرد, ترک کرد. ترامپ گفت " به یاد داشته باشید. " صدها و صدها تماس تلفنی توسط سفیر انجام شد, او پاسخی نداد. او پاسخی نداد. می‌دانی چرا? خواب بود یا چیزی. یا در ایمیل شخصی خود با دوستانش صحبت می‌کرد. اما صدها و صدها تماس برای کمک می‌آمدند. و این یارو خیلی بد گذشت. " کارسون " به ترامپ پاسخ می‌دهد: " من مقدار زیادی انرژی دارم ". همانطور که سخنرانی رو به کاهش گذاشت, تعداد جمعیت با حدود یک چهارم جمعیت از بین رفت, به طوری که ترامپ به یک ربع ساعت پیش از شرکت کنندگان رسید. و در حالی که عنوان اصلی ترامپ این بود که ۹۰ درصد جمعیت اسپانیولی - تخمین او - در تفریحگاه خود او " عاشق " بود, برای دیگران که در جکسون ویل در روز شنبه بود, یکی از حامیان سرسخت ترامپ نامزد خود را بر آن داشت که از احتیاط استفاده کند. جرمی که از دادن نام‌خانوادگی اش امتناع کرد, به اخبار nbc گفت: " این جاده خطرناکی برای حمله به بن کارسون است. " او مرد خوبی بود و من فقط می‌توانستم آن را ببینم. " این جاده خطرناکی برای حمله به بن کارسون است. در عوض امیدوار بود که ترامپ ارزش خودش را ببیند. او گفت: " من به این معنی است که او یک مرد تجاری است, میلیاردها دلار پول ایجاد کرده‌است, و او ممکن است همه چیز را بداند.

"جرمی said.Sist" (Anne Anne)و لین فاکس این احساس را تکرار کردند: " سیاست خارجی کاملا همان طور که می‌گویند، جب بوش است، اما او قصد دارد افراد مناسبی را در محل مناسب برای انجام این کار قرار دهد." "فاکس گفت:" این چیزی است که من همیشه آرزو داشتم سیاستمداران این کار را بکنند. این چیزی است که من همیشه آرزو داشتم سیاستمداران انجام دهند." بن کار سن از دونالد ترامپ در لوا رد می‌شود. رابین sirois در مصاحبه با NBC گفت: "تا زمانی که او به خوبی به او حمله می‌کند، اما من فکر می‌کنم او باید بیشتر درباره خودش حرف بزند و چه کاری می‌تواند انجام دهد". او به سرعت افزود: "البته، ترامپ اولین من است". نظرسنجی بی ان بی / WSJ نشان می‌دهد که ترامپ اولین انتخاب ۲۵ درصدی است که به دنبال آن کار سن ۲۲ درصد پی‌گیری می‌شود. اما وقتی نوبت انتخاب دوم آن‌ها می‌رسد، کار سن رهبری گروه را برعهده دارد، بعد از آن ترامپ و مارکو Rubio.When پرسیدند که آیا واقعا فکر می‌کردند ترامپ در شب جمعه در میامی حمله می‌کند یا نه، من فکر نمی‌کنم که او واقعا به او حمله کرده و حمله کند.


منبع

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 24
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 61
  • بازدید کلی : 7374
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه