loading...

هستی نیستی

بازدید : 101
دوشنبه 3 آذر 1399 زمان : 23:12

شهر REZEKNE، لاتیو - Elina Zujane's برای جنگ غریبه نیست. اکنون او می‌ترسد که رئیس‌جمهور دونالد ترامپ جرقه دیگری بزند، البته ما نگران آن هستیم. اگر مشکلی پیش بیاید، ما اولین کسانی هستیم که به روسیه نزدیک می‌شویم " ایده اتفاقی که با روسیه می‌افتد مرا نگران می‌کند زیرا ممکن است در هر زمانی … سه ثانیه باشد و آن‌ها اینجا خواهند بود. Zujane در Rezekne، شهر لتونی که حدود ۳۰۰۰۰ نفر است زندگی می‌کند که تنها ۲۳ مایل از مرز border.On روسیه فاصله دارد و مرز تغییر یافته بین شرق و غرب، Rezekne به عنوان میدان نبرد history's برای حداقل ۱۰۰۰ سال خدمت کرده‌است. It Volodjko ۲۰ ساله که مانند دوستش Zujane در طی جنگ جهانی دوم اتحاد جماهیر شوروی سابق را تحت فشار قرار داده‌است، گفت: " من فکر می‌کنم که ترامپ در تلاش برای دخالت یا حتی relationship های نظامی خود با رئیس‌جمهور روسیه، حتی برای آینده ناتو و احتمالاً حتی مفهوم خود غرب، می‌تواند باعث جسور شدن کرملین شود. او گفت: " من فکر می‌کنم ترامپ به ما اهمیت می‌دهد، نه تنها برای مردم محلی بلکه برای آینده ناتو و حتی مفهوم خود غرب. سه ثانیه و هر دو خواهند بود.

اینجا. بسیاری از تحلیلگران غربی می‌گویند که این دو دانشجو در ارزیابی تهدید روسیه به کشورهای بالتیک که شامل استونی و نگرانم هستند, اغلب به این معناست که این دو دانشجو در ارزیابی تهدید روسیه به کشورهای بالتیک که اغلب مانند یک مهره بازی می‌کنند, اشتباه نمی‌کنند. در واقع, جامعه شناسان جمعیت ترکیبی بیش از ۱۹۰ میلیون مرد, زن و کودک را به طور مستقیم تحت‌تاثیر حرکت بعدی ترامپ در برابر نیروهای ناتو قرار داده‌اند. ما مانند یک سکه هستیم, دو طرف پیش از رسیدن به این سرزمین دور افتاده از ریگا, بازدید کنندگان از سه ساعت جنگل‌های پوشیده از برف عبور می‌کنند, که به نظر می‌رسد در مراحل مختلفی از ویرانه‌های بناهای دوران جنگ سرد عبور می‌کنند. و مانند سایر نقاط کشور که بلندترین کوه آن بر روی مناره ساختمان کرایسلر نیویورک دیده نمی‌شود, زمین سفید پوشیده از برف تقریباً هموار و شهری از تاریخ پیچیده, جمعیت و شاید حتی وفاداری است. جامعه روسیه به طور مساوی بین مردم روسیه و روسیه تقسیم می‌شود - مردمی که نژاد خود را به عنوان زبان روسی تعریف می‌کنند و به زبان روسی صحبت می‌کنند.

یک پایش در غرب در حال حاضر و دیگری در دوران اتحاد جماهیر شوروی دارد. رانندگی در خیابان اصلی آن، یک کالج قابل‌توجه، یک سالن کنسرت مدرن، یک مرکز جوانان، و یک پارک جنگلی جدید در امتداد رودخانه Rezekne - که همگی با پول اتحادیه اروپا پرداخت می‌شوند را نشان می‌دهد. اما یک مسیر انحرافی، گودال‌های sized و کارخانه‌های مربوط به زنگ‌زدگی را نشان می‌دهد، که از زمان فروپاشی تولید محلی با دوران کمونیستی، خالی است. یکی از تاسیسات نفتی سابق در حومه Rezekne، Latvia.Birg ان ان Puve / برای شبکه ان بی سی هنوز به طور جدایی ناپذیری به ناظر قدیمی خود ارتباط دارد. Ukraine.The Dubovskis، یک تاجر ۳۳ ساله که صاحب یک شرکت مخابرات محلی است، توضیح می‌دهد: " لتونی دارای نرخ بیکاری بیش از ۱۶ درصد است و متوسط دست‌مزد تنها ۴۶۰ یورو در ماه است (حدود ۴۹۵ دلار). اما یک عامل تهدید هم وجود دارد " Vjaceslavs DubovskisBirgit Puve / ان بی سی بی سی بی ان گفت بسیاری از مردم در اینجا ادعا می‌کنند که Latvians و روس‌ها با یکدیگر مخالفت می‌کنند. آن‌ها می‌گویند که یک تنش آشکار وجود دارد که معمولا خود را در دعواهای مستانه در مهمانی‌ها و یا در حین شنیدن زبان روسی در shops.Most نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد که دولت لاتیو کمک نمی‌کند به سقوط اتحادیه جماهیر شوروی کمک کند، ملت تازه مستقل گفت که مردم باید یک زبان لتونیایی و سابقه تاریخی برای کسب شهروندی تصویب کنند. سوتلانا Filsa، یک زن ۶۱ ساله که یک دکه دستی را اداره می‌کند، می‌گوید: " ما در اینجا روس‌ها هستیم و این یک مشکل است." به هیچ وجه.

مادر لتونیصحبتمی‌کنیم, بنابراینمانگرانکارهستیم."وتنهاروسیهنیستکهاحساسغربتمی‌کند.بسیاریازمردمدراینبخشازلتونیخودرا ابتداودر درجه اول"Latgalians"ازمنطقهتاریخی'sازLatgale(pronounced-guh-luh)شناسایی کردند.ماآمادهجنگهستیم.مامی‌دانیمکهروزیدرحدود100,000نفربهلتونیخواهند آمد,امادولتلاتیوفقطآن رابهعنوانیک لهجهمنطقه‌ایبرگزارمی‌کند.اینباعث عصبانیتبرخیازspeakersمی‌شودکهمی‌گوینداینیکزباندرحقخودشاست.ArnisSlobozanins,یکموسیقی‌دان32سالهمحلی,می‌گوید:"آن‌هاشکایتدارندکهاینخیانتتوسطسیاستمداراندرپایتختaffluentبهحاشیهراندهشده‌استومنفکرمی‌کنماینخیانتخطرناکاست."ماننداوکراین,پوتینمی‌توانددرزمینه‌هاییدخالت کندکهاودرحال حفاظتاز یکجمعیتپراکندهروساستوبرخیازمردمطرفدارروسیهممکن استازبدرفتاریباLatgaleبه عنوانیکقلاباستفاده کنند.اومی‌گوید:"اگرروسیهبیایدوسعیکندبهLatgaleحملهکند,منفکرمی‌کنمکسانیهستندکهازآن‌هااستقبالخواهندکرد "اواضافهمی‌کند:"ماواقعانمی‌توانیمبرروی هرکسیتکیهکنیم,فقطخودمان."Spergaمی‌گوید: " مامی‌دانیمکه روزیآنبهلاتویاخواهدرسیدواینبه معنایمیداننبردبرایماخواهدبود ."ویمدعیاستکهدولتلاتیوواقعابهمااهمیتنمی‌دهدوبههمیندلیلترجیحمی‌دهدکه "ازروسیهحمایتکند"درهرصورت,"روسیههرگزازماحمایتنخواهدکرد."

به گزارش سی نیوز , در حالی که آن‌ها با علاقه به دوران کودکی شوروی نگاه می‌کنند , فکر می‌کنند که مداخله مسکو بعید است . اگرچه بسیاری از آن‌ها از پوتین حمایت می‌کنند , اما این ادعا را رد می‌کنند که آن‌ها بعنوان ستون پنجم عمل خواهند کرد و از یک فروشنده قطعات اتومبیل 39 ساله که با اخبار NBC در بلوک دفتر قدیمی اش صحبت می‌کند , استقبال می‌کنند . پس از این که آسانسور پر فراز و نشیب به طبقه چهارم رسید , او با خوشحالی اصرار دارد که هر کسی یک تکه بزرگ ودکا و یک تکه نان چاودار , بنوشد . It's از noon.Vikt یا Solovjov Birgit Puve / برای ان بی سی " روسیه یک ملت بسیار دوستانه و صلح‌طلب است , اما شهرت unfair دارد . او می‌گوید : " روسیه به ما نیاز دارد زیرا ما کشور کوچکی هستیم " او می‌گوید : " روسیه به ما نیاز دارد زیرا ما یک کشور کوچک هستیم . روسیه همه آن‌ها را دارد و آن‌ها به استونی , لتونی و لیتوانی نیاز دارند . همه انبارها و جعبه‌های مقوایی که در برف کثیف چیده شده‌بود , مالکان آن‌ها هر چیزی را از گلوله‌های پشم پنبه و پوتین‌های چرمی تقلبی به سیگار غیر قانونی و یادگاری‌های شوروی می‌فروخت . ولادیمیر ,

Aleksandrs Bartasevics، شهردار Russian، با این نظر موافق است و می‌گوید: " ما احساس می‌کنیم که در اینجا بسیار امن هستیم و تهدید نیستیم. تاتیانا says.it، یک بازنشسته ۷۳ ساله بازنشسته و Latvian Latvian (راست)، به همراه دوستش، تاتیانا Makarova (راست)، سگش را با دوست خود، تاتیانا News (سمت راست)، on ۷۳ ساله بازنشسته و لتونی می‌گوید: " من فکر نمی‌کنم که او با روسیه آرام باشد. احتیاجی به آن نیست. We، یک تاجر محلی می‌گوید: "البته این یک سناریوی ممکن است" که روسیه ممکن است دخالت کند - اما او فقط احتمال دارد که در حدود ۱ میلیون نفر دلایل کافی برای تمایل به گسترش حوزه محبوبیت رئیس‌جمهور روسیه پس از الحاق کریمه را داشته باشند و از آن زمان تا کنون بیش از ۸۰ درصد باقی مانده‌است. (با مقایسه، میزان تایید ترامپ در حدود ۴۴ درصد پس از حدود یک ماه در قدرت بود - رکوردی که برای رئیس‌جمهور جدید بسیار کم بود)بسیاری از روس‌ها مانند مردی بنظر می‌رسند که می‌تواند کشور خود را به شکوه سابق بازگرداند. ve Strods ۵۱ ساله، استاد هم‌کار موسسه آموزش عالی Rezekne می‌گوید: " ما هنوز به حمایت ناتو از کشورشان اعتقاد داریم، اما امیدوارم که جنگ دوباره رخ دهد، اما امیدوارم که جنگ دوباره رخ دهد. ما هنوز به آن اعتماد داریم."

خوبه. او یک قاتل است و همسایه‌اش چند مایل دورتر است. " " البته ما عصبی هستیم, اما چند سال است که در کنار روسیه زندگی کرده‌ایم و می‌دانیم که آن‌ها چقدر خوب هستند. اگه حمله کنن من میرم توی جنگل. " ان بی سی نیوز / برای اخبار nbc " این داستان به طرز نگران‌کننده‌ای " آشنا " است. این داستان به طرز نگران‌کننده‌ای " آشنا " است. دلیل اصلی پوتین برای مداخله در کریمه این بود که او می‌خواست روس‌ها را از بدرفتاری با غرب اوکراین حمایت کند. این نگرانی وجود دارد که پوتین در حدود یک چهارم از جمعیت لتونی و استونی را تشکیل دهد. در حالی که روسیه - روسیه در حضور پنهان روسیه در کریمه, به عنوان " مردان کوچک سبز " شناخته می‌شود - عبارتی که هر کسی در این کشور با آن آشنا است. براساس گزارشی که سال گذشته توسط شرکت راند, یک گروه کارشناسی مستقر در سانتا مونیکا کالیفرنیا برگزار شد, " مانند اوکراین, استونی و لتونی دارای جمعیت قابل‌ملاحظه‌ای هستند که در بهترین حالت مجتمع شده‌اند ". داستان این داستان نگران‌کننده است. ترس از اینکه ناتو نیروهای بیشتری را از زمان جنگ سرد به خط جبهه بالتیک - روسی اعزام کند دیده شده‌است. مقامات قزاق می‌گویند که شمار آن‌ها با ایجاد یک جنگ مشابه در طرف روسی کم است و جای تعجب نیست که هر دو طرف مقصر یکدیگر را مقصر می‌دانند.

a ۱، یک مدیر پروژه ۲۴ ساله‌ای که در روسیه زندگی می‌کند، می‌گوید: "بسیاری از مردم که در اینجا زندگی می‌کنند، می‌دانند که" همه چیز کشور ما است "، اما هر کسی که به انواع دیگر تلویزیون نگاه می‌کند، می‌گوید:" همه چیز در شهرهای بزرگ مانند مسکو خوب است ". But Rasims، یک سیاست‌مدار محلی ۳۲ ساله و مدیر پروژه چندین سازمان غیردولتی محلی، می‌گوید: "مردم در نواحی دور افتاده فکر می‌کنند که رئیس‌جمهور روسیه هم رئیس‌جمهور لتونی است"، این اولین بار نیست که پیش از جنگ جهانی دوم، نازی‌ها و شوروی پیمان عدم تعرض را امضا کردند که در آن توافق کردند اروپا را به دو حوزه نفوذ تقسیم کنند. آن‌ها به این نتیجه رسیدند که لتونی زیر سلطه اتحاد جماهیر شوروی خواهد بود، نازی‌ها به سرعت این کار را ادامه دادند، به اتحاد جماهیر شوروی هجوم بردند و کنترل of را بدست گرفتند. این تهاجم شرقی به خوبی شکست خورد و هنگامی که ارتش سرخ به عقب هل داد، Rezekne را بمباران کردند.

این دوره همچنین نابودی میراث population.That یهودیان در منطقه today.The را از بین برده‌است , اما بسیاری از معماری مسکونی آن a از ساختمان‌های مسکونی قدیمی در دوران جنگ سرد , کلبه‌های ویران , و خانه‌های آجری شلخته است . جاستین Kitija Smeltere , یک متصدی 20 ساله در یک کلوب شبانه محلی به نام " زنگبار " می‌گوید : " من فکر می‌کنم ترامپ می‌خواهد همه چیز در آمریکا بزرگ باشد , اما او به اروپا اهمیت می‌دهد و من واقعا از دخالت


منبع

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 38
  • بازدید کلی : 7351
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه