loading...

هستی نیستی

بازدید : 126
شنبه 8 آذر 1399 زمان : 15:15

" " " " " " " " " اما او متوجه نشده بود که چه چیزی در مورد ویدئویی که او پست کرد نشان نداد, او بارها دکمه " دونالد ترامپ " را فشار داد, در حالیکه نور شاخص ماشین برای کلینتون باقی ماند. معلوم شد که ماشین به درستی کار می‌کند و تایلر به دنبال دستورها تغییر رای نبود. اما با این حال, این ویدئو با نظریه‌های توطئه جناح راست متحد شده و به ویروسی رفته, به کمک کمپین اطلاعات دروغ ناشناخته روسیه. شکست جهنم! # ۱. بیش از ۱۲ هزار بار بود و ده‌ها خروجی رسانه‌ای را برداشت. تایلر که در توئیتر شرکت می‌کند و پیوندهای نزدیکی با گروه‌های دگرساز راست دارد, گفت: " من احساس می‌کردم که قصد دارد دو هزار روبل را به پایان برساند و مردم آن را ببینند, اما من نمی‌دانستم که این کار مثل این بود. " " کاش چیزی در ویدئو گفته بودم به جای آن که به صفحه نمایش ضربه بزنم. داستان تایلر نشان می‌دهد که چگونه کمپین اطلاعات دروغ روسیه توانست محتوای سیاسی پست شده به رسانه‌های اجتماعی را توسط آمریکایی‌ها به دست بگیرد تا بی‌اعتمادی را در حساب‌های آن‌ها پخش کند. در نظر روس‌ها: ژست دهی به عنوان گروه میهمانی چای آمریکا, تحریک کنندگان سیاسی همانند آن کولتر و جریان اصلی جناح راست مانند فاکس‌نیوز هستند. براساس تحلیل انجام‌شده توسط صندوق مارشال (مارشال) آلمان, گزارش‌های روسیه مبنی بر گسترش توطئه‌های جناح راست منتشر شده توسط وب سایت‌های خبری منتشر شده‌است.

از سوی دیگر دولت‌های خارجی، از جمله کتابی است که شرکت‌های فن‌آوری، روزنامه نگاران و آژانس‌های دولتی در روز ۶ نوامبر برای انتخابات سال ۲۰۱۸ در نظر می‌گیرند." کلینت Watts، یک مامور سابق FBI و محقق که در دخالت روسیه تخصص دارد، گفت: " هفته گذشته، ایالات‌متحده یک زن روس را به تلاش برای دخالت در انتخابات آتی متهم کرد." اگر شما بتوانید محتوای بومی پیدا کنید، آن را به یک توطئه تبدیل کنید، و آن را در رسانه‌های اصلی فیلتر کنید، این یک مورد کتاب درسی است." Watts همچنین یکی از نویسندگان اخبار NBC به عنوان یک موشک جنگ اطلاعات است که به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت و گفت: "فیلم" Going " میلیون ها نما را به خود اختصاص داد و توجه هر دو رسانه و خروجی‌های اصلی را جلب کرد. یک مقاله دیگر از محل توطیه Infowars بیش از ۵۰۰۰۰ نشست فیس بوک را به اشتراک گذاشته و با ۳۳ وب سایت با داستان‌های اصلی خود در واشنگتن‌پست در ارتباط بود، و اخبار NBC به آن در گزارشی در مورد گزارش‌ها مربوط به اشتباه‌ات دستگاه رای‌گیری در پنسیلوانیا اشاره کرد. تایلر گفت: یک پست گزارش Drudge در فیسبوک که ویدئو تایلر را نشان می‌داد، بیش از ۱۰۰۰۰۰ بار به اشتراک گذاشته شد. در ساعت ۱۱ بعد از ظهر به وقت شرقی، Twitter ناپدید شده بود. یک مجله زنان عربستان‌سعودی فیلم تایلر را در تویی‌تر با این سوال که: " آیا جعل وجود داشته‌است؟ # متداول _ سیدتی: هل حدث تزویر؟ فیدیو یظهرناخب یصوت لترامب لکن بقی # هیلاری # کلینتون # ElectionNight # کلینتون # کلینتون در مقابل ترامب # الامریکیه _ مجله سیدتی (@ sayidatynet)۹ نوامبر ۲۰۱۶ ممکن است به ترامپ برسد. در یک مصاحبه تلفنی در مورد روز انتخابات، ترامپ به گزارش‌های ملی درباره تقلب رای دهندگان اشاره کرد و در حالی که به طور خاص از Republican استفاده نمی‌کند، به نظر می‌رسد که محتوای آن را توصیف می‌کند.

و آن به عنوان یک دموکرات عمل می‌کند و شکایت زیادی در این باره دارد. سی ان ان, سی ان ان و سی ان ان بر این عقیده بود که تصویر تایلر یک انتخابات ساختگی را نشان می‌دهد. در یک بررسی واقعیت که توجه کمی و کسری از مشارکت اجتماعی ویدئوی اصلی را به خود جلب کرد, گزارش داد که ماشین " دقیقاً همان طور که باید کار می‌کرد " را نشان می‌داد و در آن زمان تایلر که به گزارشگران اجازه نمی‌داد از نام واقعی خود در روز انتخابات استفاده کند, رابطه عمیقی با گروه‌های دگرساز راست داشت. او ماه‌ها است که در تویی‌تر خود را توییت کرده و وضعیت معروف خود را در منطقه دگرساز راست نگاه‌داشته است. در واقع, تایلر نویسنده دو کتاب خود یاوری و یک کارآفرین نوپا بود. او همچنین یک آگهی تبلیغاتی در جامعه آنلاین بود که یک جنبش طرفدار سیاه بود که طرفدار طرفدار محافظه‌کاران, آن را با alt - راست قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری همسو می‌کرد. این کلمه " صلح " است. بنا به گفته موسسه تحقیقات جامعه اطلاعاتی, او در فیلمی در کنار غول‌های رسوا و در یوتیوب و در کانال " کارل بنجامین " ظاهر شد. تایلر گفت: " نه برای بوق خودم, اما در آن زمان به نوعی در تویی‌تر مشهور بودم ". @ ۱۰ جمهوریخواه توسط کارمندان اداره تحقیقات اینترنتی دولتی روسیه یا " مزرعه ترول " اداره می‌شد که در یک ساختمان اداری در سن‌پترزبورگ کار می‌کرد و ماموریتی برای کاشتن بذر بی‌اعتمادی به حساب می‌آورد.

r، @ ده _ حزب جمهوریخواه پیرو ۱۴۲،۰۰۰ accumulated، از جمله then -، مدیر کمپین ترامپ، Kellyanne کانوی پسر، دونالد ترامپ پسر. به راد Parscale، مدیر برنامه مدیریت و مدیر کمپین ۲۰۲۰، و مشاور امنیت ملی، مایکل فلین، که در هفته‌های پیش از the برای آشکار ساختن عملیات عظیم روسیه با latest نفر اعلام جرم کرده بود، تحت تعقیب قرار گرفت. هجده، ۲۰۱۸۰۷: ۴۱ سال بعد، تایلر می‌گوید که قصد ندارد اطلاعات نادرست منتشر کند و هرگز نشان نداد که انتخابات دستکاری شده‌است. براساس گفته‌های دکتر ولادیمیر Barash، مدیر علوم شبکه تجزیه و تحلیل شبکه، او گفت که او به "این حقیقت که بسیاری از مردم می‌توانند به آن‌ها بگویند" به عنوان یک ویروس از طریق شبکه‌های اجتماعی اجتماعی "استفاده می‌کند، گفت:" من حدس می‌زنم که این چیزی نیست که بسیاری از مردم بتوانند به آن‌ها بگویند "به نوعی عجیب است". پیروان ۱۴۷،۷۶۷ داشت. بیشتر پست retweeted: "ژنرال مایکل فلین از هیلاری می‌خواهد که خارج شود:" او نباید برای "رئیس‌جمهور" (۱۱ / ۰۳ / ۲۰۱۶)- شان Gallagher (@ thepacketrat)- - شان midterms (@ thepacketrat)- ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ اجرا شود.

می‌تواند روی چشم‌انداز رسانه‌ای موج بزند و اطلاعات دروغ را حل کند. اما سکو مسئولیت تصمیم‌گیری در مورد آنچه امن و ایمن را تشکیل می‌دهد, دارند. براساس این مطالعه, " اغلب حساب‌های تویی‌تر که اطلاعات دروغ در طی انتخابات ریاست‌جمهوری را منتشر می‌کنند هنوز هم امروز فعال هستند. " در یک روز معمولی, این حساب‌ها بیش از یک میلیون نسخه از این زمان را به خود فشار می‌دهند. " در واقع, این خیلی تازه بود که افراد بسیار کمی مورد توجه قرار می‌گرفتند. اکنون چشمان بسیار بیشتری وجود دارند که برای پنهان کردن حقیقت دشوارتر است. " " تمام آن چیزی بود که می‌گفت, این به این معنی نیست که ما باید به افتخار ما استراحت کنیم. این یک مشکل است تا زمانی که یک جامعه چند قدم واقعی بردارد. "


منبع

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 77
  • بازدید کلی : 7390
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه