loading...

هستی نیستی

بازدید : 82
جمعه 30 آبان 1399 زمان : 15:09

لیست فزاینده ای از خودروسازان امیدوارند که خطوط مونتاژ خود را - که بعضی از اوایل این هفته است - مجدداً راه اندازی کنند ، زیرا تولید کنندگان برای جلوگیری از رکود فروش رکورد می جنگند. 54 خط مونتاژ خودکار - به همراه صدها کارخانه قطعات - در اواسط متوقف می شوند. مارس به عنوان وسعت همه گیر coronavirus آشکار شد. با خشک شدن فروش ماشین جدید ، این مهم برای ماه گذشته نبود. اما با شروع فروش مجدد ، طبق گزارش جدید JD Power ، تولید کنندگان می خواهند برای تأمین تقاضای مصرف کننده در حال بازگشت باشند. VW بزرگترین کارخانه اتومبیل اروپا را پس از سهولت قفل تاج ویروس باز می کند. 27 آوریل 202000: 51Kia ، فولکس واگن و مرسدس از روز دوشنبه شروع به کار می کنند. هوندا تا اول ماه مه افراد را به کارخانه برگرداند. فیات کرایسلر و فورد به طور رسمی شروع به کار می کنند. در تاریخ 4 ماه مه نیز باید شاهد راه اندازی تسلا ، تویوتا ، هیوندای ، BMW و ولوو باشیم. سوبارو برای 11 مه تنظیم شده است. هرچند که روند بازگشایی مانند چرخاندن سوئیچ نخواهد بود. برخی از زمان ها طول خواهد کشید تا از جمله موارد دیگر ، همه را به طرح و فرآیندهای جدید گیاه عادت کنیم ، خودروسازان خاطرنشان کردند. چالش اصلی اطمینان از این خواهد بود که کارمندان می توانند جای خود را در خطوط مونتاژ بگیرند بدون اینکه از ترس از COVID بالقوه کشنده استفاده کنند. -19 ، بیماری ناشی از تاج ویروس. صدها نفر در حال حاضر ، با چندین تولید کننده ، از جمله فیات کرایسلر و فورد ، تعدادی از تلفات را گزارش کرده اند. "برای آینده قابل پیش بینی بازگشتی به حالت عادی وجود ندارد. کریس رینولدز ، مدیر ارشد اداری تویوتا برای عملیات تولید آمریکای شمالی گفت: "ما باید با حالت عادی جدید سازگار شویم.". وی خاطرنشان كرد: تاریخ شروع مجدد 4 ماه مه "یك روز افتتاحیه است ، نه روزی كه ما شروع به ساخت اتومبیل خواهیم كرد." این خودروساز ژاپنی كه شبکه ای از قطعات و كارخانه های مونتاژ را در میانه غربی و جنوبی اداره می كند ، بینشی را ارائه داد. اقداماتی که برای محافظت از کارگران انجام می شود

هفته آینده گزارش می‌دهند. استفاده از ایستگاه‌های کاری برای افزایش فاصله بین کارگران صورت‌گرفته است. حتی کافه‌تریا دوباره طراحی شده‌است, و ورق‌های پلاستیکی بین سینک در کارگران کارخانه نصب شده‌اند. شرکت تویوتا] قبل از ورود به کارخانه, از سلامت خود سوال خواهد کرد و دمای آن‌ها را خواهد داشت. فولکس‌واگن " دیترویت " سه اقدام مشابه را برای کاهش خطر گسترش ویروس اعلام کرده‌است. دیوید تته, مدیر ارشد عملیاتی شرکت تحریک انصاف پاکستان, گفت: " باید فرض کنید که هر فرد (در یک کارخانه) آلوده است. " فرهنگ ما اکنون باید در مورد ایمنی باشد. اگر کارگران احساس امنیت نکنند می‌تواند کل زنجیره تولید را مختل کند. " باید فرض کنید که هر فرد (در یک گیاه) آلوده است. فرهنگ ما اکنون باید در مورد ایمنی باشد. اگر کارگران احساس امنیت نکنند می‌تواند کل زنجیره تولید را مختل کند. " با وجود این, " تویوتا " تایید کرد که " شانس واقعاً خوبی برای ما وجود دارد. " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " فکر کرد که " جولی ", کارگر خط قدیمی در کارخانه مونتاژ " فورد " است. او در ماه گذشته یکی از کارگران کارخانه کامیون بود. " مایکل " تا حد زیادی بهبود یافته‌است و انتظار دارد که در اوایل سال آینده به نام " سن سن " خوانده شود, اما " زمان سختی دارد که باور کند آن‌ها به اندازه کافی ایمن خواهند شد ".

این کار به "فضای کار بیشتر" کمک خواهد کرد، بنابراین احتمال تماس مستقیم فرد به فرد کم‌تر است. او همچنین نگران چیزی است که مانند تلاش برای کار در هنگام پوشیدن تمام لوازم حفاظتی، به ویژه در تابستان زمانی که کارخانه‌هایی مانند کارخانه او در حال حاضر به شدت تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند، تنظیم می‌شوند، حداقل اگر از ایالت‌هایی که lockdowns را آغاز کرده‌اند موافقت کنند. یکی از چالش‌هایی که آن‌ها با آن مواجه هستند این است که صنعت خودرو آمریکای شمالی بسیار یکپارچه است، بنابراین یک کارخانه قطعات که در یک کشور بسته باقی مانده، می‌تواند یک خط مونتاژ را به دیگری واگذار کند. این موضوع اخیرا زمانی مورد تاکید قرار گرفت که کارخانه BorgWarner در کارولینای جنوبی به شدت تحت‌تاثیر طوفان قرار گرفت. Ventec to، رئیس شبکه PIN پاور "پاور"، که فروش را مستقیما از طریق دسترسی بلادرنگ به پایگاه‌داده هزاران معامله کنندگان آمریکایی پی‌گیری می‌کند، متذکر شد که علی‌رغم رکود کلی در بازار خودرو جدید آمریکا، علی‌رغم رکود کلی در بازار خودرو جدید ایالات‌متحده، این کامیون‌ها به طور غیرمنتظره‌ای بالا مانده‌اند. اکنون، بخش‌های محصول دیگر شروع به نشان دادن یک زندگی کوچک می‌کنند " بعد از چندین هفته رکود بازار، چیزی که ما شاهد آن هستیم، مسطح سازی (رکود اقتصادی)و نشانه‌هایی است که بازار خرده‌فروشی در حال بازیابی است، شرکت تحقیقاتی هشدار داد که فروش ایالات‌متحده می‌تواند تا ۸۰ درصد در ماه کاهش یابد. این ارقام تا اواسط ماه کاهش یافت، اگرچه هنوز به میزان ۴۵ درصد قابل‌توجه بود. یک دلیل: مشوق‌های مالیاتی که به طور متوسط در حدود ۴،۸۰۰ دلار در ماه گذشته بوده‌است و به همان اندازه ۷،۳۰۰ دلار در وانت با اندازه کامل است. Tellingly با اشاره به بهترین معاملات که بر روی خودروهایی که روی آن‌ها نشسته‌اند، گفت: خریداران انتظار دارند که با افزایش تولید خودرو، مشوق‌های بیشتری برای صعود به سمت تولید خودرو پیدا کنند.

n. به طور کلی, " ما شروع می‌کنیم تا ببینیم تولید کنندگان کمی خشن‌تر هستند, تا مطمئن شویم که آن‌ها مجبور به بازگشت به بازار هستند ".


منبع

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 7361
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه